در گفت‌و‌گو با شاپورخواست مطرح شد؛
گروه: سیاسی
تاریخ: 1:20 :: 1397/10/24
جزئیات حادثه تصادف و جان باختن مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان از زبان معاون عمرانی

معاون عمرانی استانداری لرستان در گفت‌و‌گو با شاپورخواست، جزئیاتی از سانحه تصادف منجر به فوت فرشاد یوسفوند مدیرکل دفتر فنی استانداری را بیان کرد.

احمد مرادپور معاون عمرانی استانداری لرستان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با شاپورخواست، اظهار داشت، عصر امروز جلسه‌ای با پیمانکاران برگزار شد که در آن، مهندس فرشاد یوسفوند نیز حضور داشت.

وی ادامه داد: پس از جلسه، تاکید کرد که برای شرکت در یک مراسم خانوادگی عازم شهرستان سلسله است، لذا خداحافظی کردیم و رفت، اما دریغ که این رفتن وی، بی بازگشت بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، تشریح کرد: گزارشات واصله حاکی است که مرحوم یوسفوند حین عزیمت به سلسله، کنترل خودرو را از دست داده و همین امر موجب واژگونی خودرو و جان باختن وی شده است.

مرادپور، افزود: از این اتفاق سخت متاثرم و درک آن برایم دشوار است اما تسلیم رضایت پروردگار متعال هستیم چراکه ایشان از همکاران نزدیک و صدیق و پرتلاش بنده و مجموعه معاونت عمرانی استانداری لرستان بود.

معاون عمرانی استاندار لرستان، گفت: از خداوند منان می‌خواهم تا روح مهندس فرشاد یوسفوند را با اولیای الهی محشور گرداند و امیدوارم صبر و بردباری را توشه خانواده معزز ایشان و خانواده‌های معزا گرداند.

تحریریه شاپورخواست نیز، درگذشت فرشاد یوسفوند مدیرکل فقید دفتر فنی استانداری لرستان را تسلیت می‌گوید.