مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان؛
گروه: اجتماعی
تاریخ: 16:51 :: 1397/06/20
سوگواره «خورشید بر نیزه» در لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: سوگواره خورشید بر نیزه در ماه محرم و صفر به صورت نمایشگاهی و اجرایی در محل کانون استان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شاپورخواست، محمدجواد محمدی گفت: سوگواره «خورشید بر نیزه» در ماه محرم و صفر به صورت نمایشگاهی و اجرایی در محل کانون استان برگزار می شود.

وی، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیام‌های عاشورایی را با واسطه‌های فرهنگی مانند نمایش، نقاشی، قصه گویی و ماکت به نسل جدید منتقل می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان اظهار داشت: سوگواره «خورشید بر نیزه» با هدف ترویج فرهنگ عاشورا و بیان پیام و فلسفه قیام امام حسین(ع) در بین کودکان و نوجوانان، با تشکیل کمیته های برنامه ریزی، ساخت وساز، محتوایی، اجرایی، تبلیغات و مستندسازی اجرا می شود.

حدود ۵ هزار کودک و نوجوان لرستانی از نمایشگاه دیدن می‌کنند

محمدی ادامه داد: بر اساس پیش بینی و هماهنگی با آموزش و پرورش، تا پایان ماه صفر نزدیک به ۵ هزار کودک و نوجوان گروه سنی’ج’ و ‘د’ از این نمایشگاه بازدید می کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان همچنین گفت: این نمایشگاه روایی در ۲بخش نمایشگاهی و عملیاتی با شیوه های خلاقانه(اجرای فعالیتهای فرهنگی، ادبی و مسابقه و اجرای نمایش عروسکی با مضمون کودکان کربلا) در مرکز فرهنگی هنری کانون در خرم‌آباد، خیابان ناصرخسرو، چهار راه دانش شامل ۹ غرفه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/