در مراسمی؛
گروه: اجتماعی
تاریخ: 9:58 :: 1397/12/21
کلنگ احداث مدرسه خیر ساز زنده یاد «سید ابراهیم موسوی» به زمین زده شد

صبح امروز و در مراسمی، کلنگ احداث مدرسه خیر ساز زنده یاد سید ابراهیم موسوی بر زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری شاپورخواست، صبح امروز در مراسمی با حضور مدیرعامل خیرین مدرسه ساز لرستان و خانواده مرحوم «سید ابراهیم موسوی»، کلنگ احداث یک باب مدرسه خیر ساز به نام این مرحوم بر زمین زده شد.

این مدرسه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع در روستای کاوکاکی و در مجاورت آستان مقدس امامزاده عبدالله خرم آباد احداث خواهد شد.

مدرسه زنده یاد سید ابراهیم موسوی تا آغاز سال تحصیلی پیش رو افتتاح می شود

مرتضی خرم آبادی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان در این آئین، ضمن قدردانی از اقدام شایسته خانواده های موسوی، فتحی بیرانوند و صاحبی، تاکید کرد: مدرسه مرحوم سید ابراهیم موسوی انشاالله تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

از نیک اندیشی خانواده های موسوی و فتحی بیرانوند تشکر می کنم

سید احمد موسوی نیز که به نمایندگی از خانواده بانی این امر خیر، کلنگ احداث این مدرسه را بر زمین می زد، گفت: جا دارد تا از خیر اندیشی جناب آقای مهندس سعید فتحی بیرانوند تقدیر و تشکر کنم، علی ایحال امیدوارم اجر معنوی این عمل عام المنفعه به بانیان آن رسیده، موجب رضایت پروردگار گشته و شادی روح مهندس فقید «سید ابراهیم موسوی» را فراهم آورد.

گفتنی است، زنده یاد سید ابراهیم موسوی از مهندسین فرهیخته و جوان سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان بود که در روز ۲۳ بهمن سال ۱۳۸۰ در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران به خرم آباد، چشم از جهان فروبست.

تحریریه شاپورخواست، اقدام شایسته احداث یک باب مدرسه توسط این خانواده خیر اندیش را ارج می نهد.