در آئین اختتامیه هفته نکوداشت خرم‌آباد؛
گروه: اجتماعی
تاریخ: 23:43 :: 1397/02/20
کلید شهر خرم‌آباد به محمدصادق داریی‌زاده اهدا شد

در آئین اختتامیه هفته نکوداشت خرم‌آباد، کلید نمادین این شهر به خیّر خرم‌آبادی و سازنده پل‌دارایی‌زاده «محمدصادق دارایی‌زاده» اهدا شد.

به گزارش شاپورخواست، در مراسم اختتامیه هفته نکوداشت خرم‌آباد، شهردار و برخی مقامات استان لرستان، کلید شهر خرم‌آباد را به خیّر پیشکسوت، «محمدصادق دارایی‌زاده» اهدا کردند.

محمدصادق دارایی‌زاده متولد ۱۲۹۷ در خرم‌آباد است. وی سال گذشته در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج در لرستان، اظهار داشت: با دیدن وضع اسفبار عبور مردم از عرض رودخانه خرم آباد”گِلال”در روزگار گذشته، تصمیم گرفتم تا بخشی از پس‌انداز خود را صرف ساخت و احداث پلی مستحکم کنم تا همشهریانم بتوانند به‌راحتی عرض این رودخانه عریض را طی کنند. این بود که ۴۰ میلیون ریال در سال ۱۳۵۵ را در راه خدا و مردم خرم‌آباد هزینه کردم تا خدا و مردم از من راضی باشند.

دارایی زاده نزدیک به دو دهه است که در تهران زندگی می کند و به گفته خودش، با اینکه اکثر کشورهای جهان را از نزدیک دیده اما اکنون هیچ سرمایه‌ای از خود ندارد و همه اموالش را در زمان حیات، میان فرزندانش تقسیم کرده تا باز به گفته خودش، با خیالی آسوده و راحت، مرگ را در آغوش بگیرد.

تحریریه شاپورخواست این اقدام شهرداری خرم‌آباد را ارج نهاده و برای حاج محمدصادق دارایی‌زاده، آرزوی طول عمر با عزت دارد.