مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان:
گروه: سیاسی
تاریخ: 0:37 :: 1397/03/30
کارکنان استانداری لرستان و فرمانداری‌های تابعه برای تصدی بخشداری اعلام آمادگی کنند

بهرام رشیدی‌نیا در گفت‌و‌گو با شاپورخواست، از ابتکار استاندار لرستان در انتصاب بخشداران این استان خبر داد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان در گفت‌و‌گو با شاپورخواست، اظهار داشت: به دستور استاندار لرستان، فراخوان مشارکت کارکنان استانداری و فرمانداری‌های تابعه جهت تصدی بخشداری‌ها، ابلاغ شده و بر اساس این دستور، کارکنان شاغل در سلسله مراتب این استانداری که دارای شرایط لازم برای تصدی بخشداری هستند می‌توانند تقاضای خود را جهت بررسی و تصمیم مقتضی، به دفتر معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان تقدیم کنند.

این شیوه انتصاب، توسط دکتر خادمی و برای نخستین بار در کشور صورت می‌گیرد

بهرام رشیدی نیا، افزود: این شیوه انتصاب و ابتکار دکتر خادمی برای نخستین بار در کشور صورت گرفته، لذا پیش بینی می‌شود با این روش، انگیزه کارکنان افزایش یافته و تلاش آنان جهت احراز مسوولیت بخشداری، در شرایطی عادلانه به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اینکه جمع کثیری از کارکنان استانداری لرستان دارای مدارک تحصیلی عالی بوده و از تجربه و توان بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد: دکتر سید موسی خادمی و شورای معاونین استاندار از ابتدای حضور در استان تاکید ویژه‌ای بر استفاده از نیروهای درون سازمانی استانداری داشته‌اند و بنا بر همین اصل، هفته گذشته شاهد خاتمه ماموریت ۱۵ نفر از بخشداران و معاونین فرماندار مامور از دستگاه‌های دیگر بودیم. لذا استفاده از دانش و تجربه کارکنانی که سالها به عنوان کارشناس در کارگروه‌ها و جلسات حضور داشته‌اند می‌تواند در توسعه بخش‌های تابعه مثمر ثمر باشد.

انتصاب بخشداران لرستان تابع شرایطی است اما به شیوه ابتکاری استاندار انجام می‌شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان در پایان، گفت: انتصاب بخشداران داری شرایط و ضوابط ویژه‌ای است، لذا با در نظر گرفتن این قوانین و مقررات، آن دسته از کارکنان استانداری لرستان و فرمانداری‌های تابعه که خود را واجد شرایط لازم می‌دانند می‌توانند پس از تقدیم درخواست، با انجام مصاحبه و ارزیابی در مراحل بعد، مورد پذیرش قرار گرفته و به عنوان بخشدار در بخشداری‌ها انجام وظیفه کنند.

نظرات کاربران (۱)

    < class="comment even thread-even depth-1" id="comment-14">
    محمد

    کاش استاندار برای تصدی پست مدیران استانداری هم اینکار رو انجام بدن . نه اینکه از روی رابطه باشه . کاش حداقل مدرک مرتبط در زمینه پست مدیریتی را مد نظر بگیرن . نه اینکه حسابدار رو به پست عمرانی و کشاورزی رو به پست سیاسی انتخاب کنن