وحید رشیدی در نشست با اصحاب رسانه:
گروه: اجتماعی
تاریخ: 9:48 :: 1398/03/30
پس از سیل خرم آباد، پولی بابت جبران خسارات به شهرداری پرداخت نشده است

شهردار خرم آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: اعتباری در بودجه شهرداری برای سیل و زلزله و مسائلی از این دست تعریف نشده و تاکنون هیچ مبلغی برای جبران خسارات سیل نیز در اختیار شهرداری خرم آباد قرار نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری شاپورخواست، وحید رشیدی شهردار خرم آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، گفت: پس از سیل خرم آباد، پولی بابت جبران خسارات به شهرداری پرداخت نشده است.

رشیدی، تصریح کرد: اعتباری در بودجه شهرداری برای سیل و زلزله و مسائلی از این دست تعریف نشده و تاکنون هیچ مبلغی برای جبران خسارات سیل نیز در اختیار شهرداری خرم آباد قرار نگرفته است.

وی، افزود: تنها کسی که در جریان سیل، وضعیت شهرداری را پیگیری کرده، استاندار لرستان است، لذا با توجه به اینکه شهرداری خرم آباد در بخش بودجه عمرانی از منابع ضعیفی برخوردار و حجم خسارات هم بالا است، لازم است تا دستگاه های مرتبط در این خصوص این مجموعه را حمایت کرده و در جهت تامین اعتبارات لازم شهرداری مرکز استان را همراهی کنند.

پل روگذر کمالوند مشکل خاصی ندارد

شهردار خرم آباد، ادامه داد: پل روگذر کمالوند نه از نظر ابنیه و نه از نظر نما خسارت ندیده اما، انتهای پل که بر بستر رودخانه بنا شده آسیب پذیر است و به همین منظور ما جهت جلوگیری از هرگونه حادثه اقدام به بستن این مسیر کرده ایم.

رشیدی، تاکید کرد: البته به منظور سهولت در تردد خودروها، مسیر و راه دسترسی جایگزین طراحی و اجرا شده و عبور و مرور در حال انجام است.

شهرداری مجری مصوبات شورای ترافیک است

وی، افزود: شهرداری خرم آباد عضوی از شورای ترافیک است و ما مکلفیم تا مصوبات این شورا را اجرا کنیم. لذا اینکه برخی در این بخش به شهرداری خرده می گیرند ناشی از عدم آگاهی به قوانین است.

شهردار خرم آباد، گفت: در خصوص سرعت‌کاه های سطح شهر نیز انتقاداتی مطرح است، لذا باید عرض کنم که مصوبه اجرای سرعت کاه را شورا انجام می دهد و شهرداری فقط مجری مصوبات است.

وحید رشیدی، تصریح کرد: پس از سیل خرم آباد، شهر با چالش بزرگی روبرو شد اما دیدیم که با همت و تلاش عوامل شهرداری، عادی سازی شرایط در کمترین زمان ممکن صورت گرفت.

گفتنی است نشست خبری شهردار خرم آباد با اصحاب رسانه لرستان، هم اکنون در سالن جلسات این مجموعه در حال انجام است.