در پیامی؛
گروه: فرهنگی
تاریخ: 2:52 :: 1397/09/20
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان درگذشت احمدرضا دالوند را تسلیت گفت

حجت الاسلام حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پیامی، درگذشت هنرمند لرستانی نامدار کشور «احمدرضا دالوند» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پیامی، درگذشت هنرمند برجسته کشور «احمدرضا دالوند» را تسلیت گفت.

در پیام حجت الاسلام حمیدرضا حنان آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

شنیدن خبر درگذشت هنرمند لرستانی کشور، استاد احمدرضا دالوند موجب تاثر و تالم جامعه فرهنگی و هنری لرستان شد. تردیدی نیست که نام و آوازه مرحوم دالوند در عالم هنر لرستان، ایران و جهان نشان از پویایی و تفکر زیبایی شناسانه ایشان و رسوخ آثارش در جان و وجود علاقه‌مندان به هنر داشت. او نغمه خود را به خوبی خواند و با توشه‌ای پرمایه به سوی معبود شتافت چراکه سوگ نشینی اهالی هنر، چنین می‌نماید که فقدانش در این عالم خاکی ملموس و محسوس است.

اینجانب به نمایندگی از هنرمندان و اهالی قلم استان لرستان، فقدان هنرمند نامدار استاد احمدرضا دالوند را به خانواده ایشان، خانواده‌های داغدار و جامعه فرهنگی و هنری کشور تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن استاد عالیقدر، علو درجات را مسئلت می‌نمایم.

حمیدرضا حنان / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

گفتنی است احمدرضا دالوند نویسنده، پژوهشگر هنر، تصویرگر و گرافیست متولد ۱۳۳۷ در خرم‌آباد و یکی از چهره‌های سرشناس فرهنگی هنری کشور بود که صبح دیروز و در سن ۶۰ سالگی، به دلیل تشدید بیماری دیابت چشم از جهان فروبست.