مریم احسانی در گفت‌وگوی اختصاصی با شاپورخواست:
گروه: اجتماعی
تاریخ: 15:06 :: 1398/02/13
سطح هوشیاری میلاد احسانی افزایش یافته است/ مردم برای این نیروی جهادی دعا کنند

خواهر میلاد احسانی در گفت‌و‌گو با شاپورخواست، از بالا رفتن سطح هوشیاری و بهبود نسبی این نیروی جهادی خبر داد.

مریم احسانی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری شاپورخواست، از بهبود نسبی میلاد احسانی خبر داد و گفت: خوشبختانه سطح هوشیاری او به ۷ رسیده و پزشکان امیدوارند که شرایط هر روز بهتر شود.

وی، در تشریح حادثه، تصریح کرد: میلاد پس از روزها حضور در مناطق سیل زده لرستان به ویژه پلدختر، ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۸ در راستای یک ماموریت اداری عازم تهران بود که متاسفانه در محور بروجرد – اراک و در جریان وقوع سانحه تصادف به کما رفت.

احسانی، افزود: آنگونه که به ما اطلاع دادند، عوامل امدادی و اورژانس بلافاصله در محل حاضر و میلاد را به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اراک منتقل کرده اند که جا دارد تا از اقدام به هنگام این سخت کوشان، تقدیر و تشکر کنم.

خواهر میلاد احسانی، تاکید کرد: شرایط طی ۲ روز گذشته بسیار سخت بود اما با دعای خیر مردم، خوشبختانه امروز تیم پزشکی اعلام کردند که وضعیت بهبود یافته و سطح هوشیاری میلاد به ۷ رسیده است.

مردم برای سلامتی میلاد دعا کنند

وی، گفت: میلاد یک فرزند دختر دارد و در حال حاضر همسر، کودک خردسالش و همه اعضای خانواده و آشنایان نگران وضعیت سلامت او هستند و هستیم، لذا از عموم مردم می خواهم برای سلامتی اش دعا کرده و از خداوند متعال بخواهند تا لباس عافیت بر تن میلاد احسانی بپوشاند.

میلاد احسانی

گفتنی است میلاد احسانی، جانشین قرارگاه فرهنگی صاحب الامر (عج) سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان است که ۲ روز پیش در یک حادثه رانندگی به سختی مجروح شد و به کما رفت.