مدیرعامل مطبوعات و رسانه‌های لرستان:
گروه: فرهنگی
تاریخ: 14:58 :: 1397/10/08
خانه مطبوعات آماده همکاری با مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز لرستان است

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان در پیامی، ضمن تبریک انتصاب علیرضا شیروی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان، از آمادگی خانه مطبوعات جهت همکاری با صدا و سیما خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاپورخواست، امین ساکی ضمن تبریک انتصاب علیرضا شیروی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان، گفت: خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آماده هرگونه همکاری رسانه‌ای با مدیرکل جدید صدا و سیما است.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان، افزود: خوشبختانه جناب آقای شیروی هم تحصیل‌کرده جامعه شناسی است و هم دارای کارنامه موثر و مطلوب در امر مدیریت و برنامه سازی در رسانه ملی است که این ۲ عنصر در ایجاد فضای تعاملی نقش موثری خواهد داشت.

وی، ادامه داد: مادامی که مدیر رسانه از جنس رسانه نباشد، مشکلات پابرجا خواهد ماند اما، زمانی که هم مدیر بوده و هم برنامه ساز، بی‌شک از مشکلات تهیه کنندگان و عوامل برنامه ساز مطلع است و می‌داند چه وقت، چه تصمیم حمایتی را اتخاذ کند.

ساکی، تصریح کرد: جنگ امروز دشمنان علیه کشور، جنگ رسانه‌ای است. در حال حاضر، شرایط به گونه ای شده که آنها فضاسازی می‌کنند و ما در جهت دفع فضاسازی اقدام می‌کنیم، لذا لازم است تا در همگرایی با یکدیگر، این ساختار را به هم ریخته و در تقابل رسانه‌ای با دشمن قرار گیریم.

مدیرعامل مطبوعات و رسانه‌های لرستان از خبرنگاری بحران به عنوان یک ابزار رسانه‌ای نام برد و افزود: خانه مطبوعات آماده است تا در شرایط کنونی جامعه، در تعامل با مدیریت جدید صدا و سیمای مرکز لرستان به رسالت حرفه‌ای خود عمل کند.

شرایط کنونی، تعامل صدا و سیما و خانه مطبوعات لرستان را می‌طلبد

وی، گفت: مدیرکل پیشین صدا و سیمای مرکز لرستان در جلسه مشترک جهت تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب قول همکاری دوجانبه داد اما عمر مدیریتی ایشان اجازه اجرا نداد، لذا امیدواریم جناب آقای شیروی به عنوان یک فعال رسانه‌ای و به عنوان نماینده رسانه ملی در لرستان، با خانه مطبوعات و رسانه‌های استان تعامل خوبی برقرار کرده و در این مسیر همراهی کند.

اصحاب رسانه به دیدار مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز لرستان می‌روند

امین ساکی، تاکید کرد: به زودی جلسه‌ای با حضور جمعی از برنامه‌سازان و اصحاب رسانه و خبر لرستان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز برگزار خواهیم کرد و در آن جزئیات موارد را مطرح تا به یک فهم مشترک از شرایط فعلی برسیم، لذا امیدوارم که این تعامل موجبات دفع حملات رسانه‌ای دشمنان و توسعه بیش از پیش استان لرستان را فراهم آورد.