دقایقی پیش اعلام شد؛
گروه: فرهنگی
تاریخ: 23:37 :: 1397/04/06
جزئیات تازه از وضعیت مهدی فخیم زاده / مردم برای سلامتی‌اش دعا کنند

سخنگوی اورژانس کشور: مهدی فخیم زاده با کاهش سطح هوشیاری روبرو است.

به گزارش پایگاه خبری شاپورخواست، مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون به دلیل تصادف در شمال کشور در بیمارستان به سر می‌برد.

فخیم زاده مشغول ساخت فیلم «مشت آخر» بود که به گفته شاهدان عینی وی در حین فیلمبرداری صحنه های اکشن دچار سانحه شده است.

به گفته کادر درمانی، وی تصادف شدیدی داشته و حال عمومی‌اش مساعد نیست.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس درباره حادثه تصادف مهدی فخیم زاده، بازیگر و کارگردان سینما گفت: دو موتورسیکلت در محدوده چالوس در یک ساحل آرام با هم برخورد کرده و حادثه دو نفر مصدوم داشته است که یکی از این دو نفر، مهدی فخیم زاده چهره ۷۶ ساله سینمای ایران بوده است.

وی افزود: در معاینات اولیه روشن شد که آقای فخیم زاده دچار تروما و ضربه به قفسه سینه، آسیب به سر و گردن و آسیب ستون فقرات شده و اورژانس هر دو نفر را به مرکز درمانی آیت الله طالقانی چالوس منتقل کرد.

خالدی اظهار داشت: پزشکان اورژانس این مرکز درمانی هر دو نفر را معاینه کرده و به دلیل شرایط آقای فخیم زاده روی او متمرکز شدند. خوشبختانه مسئله تروما و آسیب سر و گردن رفع شده و فقط مسئله تنگی نفس و کاهش سطح هوشیاری آقای فخیم زاده ادامه دارد.

سخنگوی اورژانس ادامه داد: در افراد عادی سطح هوشیاری ۱۵ است که در آقای فخیم زاده به ۱۳ رسیده و ما طبق پروتکل‌های درمانی، از ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه، مراقبت می‌کنیم.

خالدی تصریح کرد: برای تمام مصدومان سوانح رانندگی ۲۴ ساعت اول را بحرانی در نظر می‌گیریم و ایشان را نیز طبق همین شرایط تا فردا صبح تحت نظر داریم. اگر شرایط ایشان بهتر شد و قابلیت انتقال داشتند ایشان را به تهران منتقل می‌کنیم و در غیر این صورت منتظر نظر پزشک معالج ایشان می‌مانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تقریبا می‌توان گفت: ۵۰ درصد خطر برای ایشان رفع شده است.