فرماندار پلدختر در گفت‌و‌گو با شاپورخواست:
گروه: اجتماعی
تاریخ: 8:39 :: 1397/11/09
جاده ترانزیتی خرم‌آباد – پلدختر مسدود شد/ احتمال ریزش دیواره ساحلی رودخانه پلدختر وجود دارد

نعمت دستیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار شاپورخواست، از مسدود شدن جاده ترانزیتی خرم‌آباد - پلدختر خبر داد و گفت: شدت سیلاب به حدی است که امکان تخریب دیواره ساحلی رودخانه شهر پلدختر نیز وجود دارد.

فرماندار پلدختر در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری شاپورخواست، از انسداد جاده ترانزیتی خرم‌آباد-پلدختر به علت بارندگی و طغیان رودخانه کشکان خبر داد.

نعمت دستیاری، گفت: این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است و به محض رفع انسداد، مراتب  اطلاع رسانی خواهد شد.

وی، افزود: متاسفانه حجم سیلاب به حدی زیاد است که شهرستان پلدختر، شهر معمولان، روستای بابازید و روستای چم مهر را با چالش بزرگی روبرو کرده و معابر مناطق مذکور دچار آبگرفتگی شده‌اند.

فرماندار پلدختر، ادامه داد: متاسفانه به دلیل طغیان آب و بروز سیلاب، دیواره ساحلی رودخانه شهر پلدختر آسیب جدی دیده تا آنجا که احتمال ریزش آن وجود دارد.

وی اضافه کرد: در پی طغیان رودخانه کشکان و بروز سیلاب، متاسفانه بسیاری از منازل مسکونی و واحدهای تجاری مناطق شهری و روستایی مذکور دچار آبگرفتگی شده که خساراتی نیز در پی داشته است.

دستیاری، تصریح کرد: خوشبختانه خسارت جانی تا این لحظه گزارش نشده و پیش بینی می‌شود با توجه به اطلاع رسانی چند روز گذشته و هوشیاری مردم شهرستان، با خسارت اینچنینی مواجه نشویم.

فرماندار پلدختر، گفت: برق برخی مناطق شهرستان قطع شده که عوامل شرکت توزیع نیروی برق در حال رفع مشکلات به وجود آمده هستند و امیدواریم تا ساعاتی دیگر، این مشکل برطرف شود.

گفتنی است به دلیل شدت بارش طی دو روز گذشته در لرستان، برخی شهرهای استان از جمله خرم‌آباد و پلدختر دچار سیلاب و آبگرفتگی معابر شدند.

انتهای پیام/

آذین ساکی