سردار مهری پس از بازدید محل سانحه اعلام کرد:
گروه: اجتماعی
تاریخ: 12:41 :: 1397/08/25
تقاطع‌ محل حادثه تصادف نوربخش از نظر هندسی ‌دچار مشکل بوده

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به بازدید از محل حادثه تصادف رئیس سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: تقاطع محل تصادف مرحوم نوربخش از نظر هندسی ‌دچار مشکل است.

به گزارش شاپورخواست، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در مراسم وداع با پیکر رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون وی بیان کرد: متاسفانه نقاط‌ حادثه‌خیزی وجود دارد و ‌بریدگی‌ها و تقاطع‌های‌ سطح جاده نیز  ‌دچار مشکلات هندسی است که البته امیدواریم با پیگیری‌های‌ پلیس راه هرچه سریعتر شاهد برطرف شدن مشکلات ‌این نقاط حادثه‌خیز باشیم.‌

وی همچنین ابراز داشت: این دو بزرگوار که متاسفانه در راه خدمتگزاری به مردم دچار سانحه شدند، هم رزمنده و هم آزاده بودند و هم بواقع خدمتگزار خوبی برای مردم کشور بودند، لذا آرزو می‌کنم ‌روح این بزرگواران با روح شهدای صدر ا‌سلام محشور شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ابراز داشت: درگذشت این دو مرحوم ‌شهادت‌گونه بود یعنی کارشان برای خدمت به مردم بود و در روز‌ پنجشنبه که معمولا ‌تعطیل است ‌اینها برای خدمتگزاری به مردم سر از پا نمی‌شناختند.

سردار مهری با بیان اینکه سوابق این دو مرحوم‌ نشان می‌دهد ‌برای خدمت بیشتر به مردم تلاش بی وقفه داشتند، گفت: ‌‌روز گذشته ‌از صحنه تصادف بازدید داشتم. در استان گلستان تعداد‌ی نقاط‌ حادثه‌خیز وجود دارد و ‌بریدگی‌ها و تقاطع‌های‌ سطح جاده اصلی استان گلستان ‌دچار مشکلات هندسی است و امیدواریم با پیگیری‌های‌ پلیس راه ‌این نقاط حادثه‌خیز برطرف شود.‌