استاندار لرستان در جلسه شورای اداری:
گروه: سیاسی
تاریخ: 14:07 :: 1397/06/21
تاکنون ۸۰ درصد از اعتبارات نفت و گاز لرستان تخصیص یافته است

استاندار لرستان در جلسه شورای اداری که با حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، نماینده ولی فقیه در استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان برگزار شد، از تخصیص 80 درصدی اعتبارات نفت و گاز استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاپورخواست، سید موسی خادمی در جلسه شورای اداری لرستان که صبح امروز با حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گفت: ۸۰ درصد اعتبارات نفت و گاز لرستان تخصیص یافته است.

استاندار لرستان، افزود: در حال حاضر، تخصیص اعتبارات عمرانی لرستان از ردیف‌های استانی حدود ۵۰ درصد، ارزش افزوده ۶۷ درصد و در توازن منطقه‌ای ۱۳ درصد است.

وی، گفت: در حوزه طرح‌های استانی ویژه، در حال حاضر حدود ۵۰۰ میلیارد ریال تخصیص داشته‌ایم که این میزان در مقایسه با سال قبل افزایش داشته است.

۷۰۰ میلیارد ریال واگذاری طرح‌ عمرانی در لرستان مورد تاکید است

خادمی تصریح کرد: واگذاری طرح‌های عمرانی از اولویت‌های مجموعه استانداری لرستان است، لذا در سال جاری، باید حدود ۷۰۰ میلیارد ریال واگذاری صورت گیرد و تخصیص‌های بعدی با در نظر گرفتن این بحث انجام خواهد شد به طوری که هر دستگاه طرح بیشتری واگذار کند، اعتبار بیشتری دریافت خواهد کرد.

شورای اداری لرستان با حضور پرویز فتاح

عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره)، الگوی مدیریت جهادی است

استاندار لرستان، برقراری عدالت اجتماعی را از اهداف تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) برشمرد و افزود: امام خمینی(ره)، نهاد کمیته امداد را با هدف رفع نابرابری‌های اجتماعی و تقویت عدالت بنا نهادند که تا امروز منشا خدمات و برکات بسیاری در کشور بوده، لذا در حال حاضر، عملکرد این نهاد در سطح کشور، الگوی مدیریت جهادی است.