معاون وزیر تعاون در گفت‌و‌گو با شاپورخواست:
گروه: اجتماعی
تاریخ: 15:37 :: 1398/03/22
با موسسه کاریابی توهین کننده به قوم لر برخورد می شود

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شاپورخواست گفت که با عوامل موسسه کاریابی کارآفرینان که به قوم لر توهین کرده اند برخورد می شود.

حاتم شاکرمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری شاپورخواست، گفت: با مدیر و عوامل موسسه کاریابی کارآفرینان یزد برخورد قاطع خواهد شد.

شاکرمی، تصریح کرد: توهین به هر قومیتی مردود و محکوم است و اینکه یک موسسه کاریابی در آگهی منتشره خود، هویت یک قوم را دستخوش امور خود قرار دهد هم غیرشرعی است و هم غیر قانونی، لذا با عوامل توهین به قوم بزرگ لر برخورد قاطع خواهد شد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: البته برخورد با این اقدام ناشایست در حیطه وظایف جناب آقای منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال است اما این موضوع در دستور کار قرارگرفته و معاونت مربوطه با مسببین این توهین آشکار برخورد قانونی خواهد کرد.

گفتنی است موسسه کاریابی کارآفرینان یزد در اقدامی موهن، با انتشار آگهی استخدام شرکت فولاد این استان، به قوم لر توهین کرد.

شاپورخواست موضوع را پیگیری رسانه ای می کند

تحریریه شاپورخواست تا حصول نتیجه و برخورد قاطع با عاملان این توهین آشکار، موضوع را در دستور کار رسانه ای خود قرار خواهد داد.

نظرات کاربران (۱)