با رای هیات داوران؛
گروه: فرهنگی
تاریخ: 6:42 :: 1397/09/10
امین ساکی بازیگری مرد بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ را از آن خود کرد

با رای هیات داوران، امین ساکی بازیگری سوم مرد بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ را به خود اختصاص داد.

به گزارش شاپورخواست، با رای هیات داوران بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ، امین ساکی رتبه سوم بازیگری مرد را به خاطر بازی در نمایش گنج خسیس به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش، در آئین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ که در استان خوزستان برگزار شد، امین ساکی بازیگر نقش آرپاگون در نمایش گنج خسیس، رتبه سوم بازیگری مرد را از آن خود کرد.

جایزه طراحی صحنه و کارگردانی سوم به پویا حسنوند رسید

همچنین، طراحی لباس و رتبه سوم کارگردانی بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌ های سرخ نیز به پویا حسنوند کارگردان نمایش گنج خسیس از خرم‌آباد اختصاص یافت.

پویا حسنوند

همت، گیل‌آبادی و نریمانی داوران لاله‌های سرخ بیست و چهار

این در حالی است که داوری جشنواره بیست و چهارم تئاتر لاله‌های سرخ را اصغر همت، شهرام گیل‌آبادی و کوروش نریمانی بر عهده داشتند.

امین ساکی

گفتنی است نمایش کمدی گنج خسیس با بازی امین ساکی، عزت درگاهی، پویا حسنوند، مسعود بیرانوند، علی ساکی، شیما قلاوندی، علی همرازی، شیدا رشیدی، افشین میر، مهراب قربانی و پانیذ شماعی، و همراهی علی ابراهیمی به عنوان دستیار کارگردان، علی فرنام به عنوان مدیر صحنه، علی شعبان‌زاده به عنوان عکاس، علیرضا کوگانی نوازنده گیتار الکتریک، علی کاکاوند نوازنده گیتار باس و ویولن و علی حواسی به عنوان نوازنده سازهای کوبه‌ای، ۶ آذر ماه ۹۷ در تالار خورشید شهر اندیمشک به روی صحنه رفت.

انتهای پیام/

عکس و خبر: گلناز کمالوند