گروه: سیاسی
تاریخ: 0:30 :: 1397/11/25
عبدالرحیم ملازاده عامل شهادت پاسداران مرزی سیستان و بلوچستان را بیشتر بشناسید

عبدالرحیم ملازاده، کیست ؟.

به گزارش پایگاه خبری شاپورخواست، دقایقی پس از حمله انتحاری به اتوبوس حامل پاسداران مرزی در مسیر خاش به زاهدان در استان سیستان و بلوچستان، منابع خبری اعلام کردند که گروه جیش العدل (جیش الظلم)، مسوولیت این عملیات تروریستی را بر عهده گرفته است.

این در حالی است که سرکرده این گروهک تروریستی کسی نیست جز صلاح الدین فاروقی که پیشتر از اعضای گروه جندالله (جندالشیطان) بوده است.

عبدالرحیم ملازاده معروف به صلاح‌الدین فاروقی متولد راسک است که پیش از این به عضویت گروه جندالله به سرکردگی عبدالمالک ریگی در آمده بود.

پس از آنکه برادر فاروقی به اتهام مشارکت در ترور مولوی مصطفی جنگی زهی (فرمانده پایگاه بسیج شهرستان سرباز) بازداشت و اعدام شد، صلاح الدین به کشور پاکستان گریخت و در آنجا یک گروهک تروریستی تشکیل داد تا علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست به اقدامات خرابکارانه تروریستی بزند.

او در فروردین سال ۱۳۹۱ گروهک تروریستی جیش العدل را تاسیس کرد تا بعدها، علیه مردم و نظام ایران، اقداماتی خرابکارانه و تروریستی نظیر آنچه ساعاتی پیش در جاده خاش به زاهدان رخ داد، انجام دهد.

گفتنی است ساعاتی پیش، یک خودرو مملو از مواد منفجره، هنگام عبور اتوبوس حامل پاسداران مرزی ایران در جاده خاش به زاهدان استان سیستان و بلوچستان، در اقدامی انتحاری منفجر شد که در جریان آن، تاکنون ۲۷ پاسدار وطن شهید و ۱۳ تن دیگر مجروح شدند.

این در حالی است که دقایقی پیش، گروهک تروریستی جیش العدل، مسوولیت این عملیات انتحاری را بر عهده گرفت.