گروه: اجتماعی
تاریخ: 8:08 :: 1397/01/24
سوء قصد به سرباز وظیفه شناس در کرمان/ پارگی گلو علت وخامت حال

سرباز وظیفه ای که در شهر کرمان حین ماموریت با اسلحه سرد مورد حمله سارقان قرار گرفته، هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری است . کوروش احمد یوسفی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان ضمن تشریح آخرین وضعیت مجروح شدن یک سرباز وظیفه و یک کادر انتظامی در حادثه روز سه شنبه خیابان مهدیه […]

سرباز وظیفه ای که در شهر کرمان حین ماموریت با اسلحه سرد مورد حمله سارقان قرار گرفته، هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری است .

کوروش احمد یوسفی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان ضمن تشریح آخرین وضعیت مجروح شدن یک سرباز وظیفه و یک کادر انتظامی در حادثه روز سه شنبه خیابان مهدیه کرمان افزود: این سرباز بر اثر جراحات شدید وارده در حال حاضر وضعیتی وخیم دارد.

وی با تاکید بر اینکه اظهار نظر نهایی پیرامون وضعیت جسمانی این سرباز باید از سوی پزشک معالج اعلام شود، یادآور شد: این سرباز وظیفه حین انجام ماموریت، در درگیری با سارقان مجروح شده و هم اکنون در یکی از مراکز درمانی شهر کرمان بستری و تحت مراقبت های پزشکی قرار دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه ضارب یک سارق ایرانی بوده است، افزود: با توجه به برخی شایعات ایجاد شده درباره این حادثه باید گفت که نباید با ترویج برخی مباحث خلاف واقع از ملیت این شخص، احساس امنیت و آرامش از جامعه گرفته شود.

وی تصریح کرد: متهم هم اکنون تحت نظر پلیس و دستگاه قضایی کرمان قرار دارد و پس از تکمیل پرونده به دادگاه معرفی می شود.

از مرکز اطلاع رسانی پلیس، ۲ مامور انتظامی حین مقابله با سارقانی که قصد فرار از دام قانون را در خیابان مهدیه کرمان داشتند، با اسلحه سرد به شدت مجروح شدند.

این حادثه زمانی رخ داد که ماموران انتظامی قصد انتقال چند سارق را به پلیس آگاهی داشتند و در این حادثه سرباز وظیفه به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد و بنا بر گزارشات رسیده وضعیت وی رضایتبخش نیست.