با پیگیری خانه مطبوعات لرستان؛
گروه: فرهنگی
تاریخ: 17:05 :: 1397/03/03
دفتر خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های شهرستان دلفان افتتاح می‌شود

مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان از موافقت فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان با راه‌اندازی و افتتاح دفتر این خانه در شهرستان دلفان خبر داد.

به گزارش شاپورخواست، در جریان دیدار مدیرعامل و جمعی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان با فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان، با راه‌اندازی و افتتاح دفتر خانه مطبوعات در این شهرستان موافقت شد.

امین ساکی در تشریح این تصمیم، گفت: با توجه به اینکه خانه‌های مطبوعات به عنوان سرسلسله روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، دوهفته‌نامه‌ها، ماه‌نامه‌ها، فصل‌نامه‌ها و سالنامه‌ها انجام وظیفه می‌کنند، لذا یکی از اختیارات هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان، تاسیس دفاتر نمایندگی در شهرستان‌ها به منظور بسط و تقویت ارتباط میان اصحاب رسانه با دستگاه‌های اجرایی و اشخاص است، به همین منظور در جلسه‌ با جناب آقای طولابی فرماندار دلفان «نورآباد»، مصوب شد تا واحدی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهت راه‌اندازی دفتر خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های دلفان در اختیار قرار گیرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان، افزود: بر اساس مصوبه تنظیمی، مقرر شد تا ظرف ۱۰ روز آینده، این واحد به عامل خانه مطبوعات شهرستان دلفان تحویل و در مراسمی، افتتاح شود.

از فرماندار دلفان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تشکر می‌کنم

وی، ادامه داد: بی‌شک، هرگونه حمایت از اهالی مطبوعات و اصحاب رسانه، توسعه استان را به همراه خواهد داشت، لذا جا دارد تا به نمایندگی از اعضای هیات مدیره، از همراهی و همکاری فرماندار محترم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان در راه‌اندازی دفتر خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های دلفان «نورآباد» تقدیر و تشکر کنم.

دفتر نمایندگی خانه مطبوعات لرستان در شهرستان‌های واجد شرایط تاسیس می‌شود

ساکی، گفت: هدف خانه مطبوعات لرستان در دوره پنجم، ایجاد تعامل با دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی است، لذا امیدواریم در آینده نزدیک، با همکاری فرمانداران و مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی، شاهد افتتاح دفتر نمایندگی خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان در سایر شهرستان‌هایی که طبق اساسنامه، واجد شرایط قانونی تاسیس هستند، باشیم.