دادستان خرم آباد در گفت‌وگو با شاپورخواست:
گروه: سیاسی
تاریخ: 15:52 :: 1398/05/24
در حال حاضر اتهام شهردار خرم آباد فساد مالی یا ارتشاء نیست

دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد، گفت: در حال حاضر اتهام شهردار خرم آباد و سایر بازداشت شدگان، فساد مالی یا ارتشاء نیست.

دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری شاپورخواست، گفت: در حال حاضر اتهام شهردار خرم آباد فساد مالی یا ارتشاء نیست.

تضییع حقوق شهرداری خرم آباد عمده اتهام بازداشت شدگان است

سعید رازانی افزود: اتهام شهردار خرم آباد و چند مدیر شهرداری خرم آباد که در بازداشت به سر می برند، تضییع حقوق شهرداری است.

سایر متهمین پرونده شهرداری خرم آباد تحت تعقیب قرار خواهند گرفت

دادستان خرم آباد، تصریح کرد: سایر عوامل این پرونده نیز شناسایی شده اند که تحت تعقیب قرار خواهند گرفت اما، نکته قابل توجه این است که تا این لحظه، اتهام شهردار خرم آباد و سایر بازداشت شدگان فساد مالی یا ارتشاء نیست و در این خصوص موضوعی مطرح نیست.

جزئیات پرونده بازداشت شدگان شهرداری خرم آباد اطلاع رسانی می شود

رازانی، تاکید کرد: تضییع حقوق شهرداری خرم آباد عمده اتهام مطروحی در این پرونده است که در حال بررسی آن هستیم، لذا به زودی سایر عوامل و مطلعین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات لرستان بازداشت یا احضار خواهند شد و نتیجه نهایی در وقت مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است از شب گذشته تا ظهر امروز، شهردار خرم آباد، مدیر حراست شهرداری خرم آباد، مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری خرم آباد «فاوا شهرداری خرم آباد» و تنی چند از مدیران و کارکنان این مجموعه توسط سربازان بی نام و نشان امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات لرستان بازداشت شدند و به گفته دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد، موج دستگیری ها ادامه دارد.

نظرات کاربران (۱)

    < class="comment even thread-even depth-1" id="comment-48">
    محمد کاظمی

    آقای دادستان برای شما احتران زیادی قایلم اما بفرمایید اتهامش همین بوده و بازداشتش کردن