مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان خبر داد:
گروه: فرهنگی
تاریخ: 17:02 :: 1397/03/24
خبرنگاران بیمه نشده لرستان بیمه می‌شوند

امین ساکی، گفت: با پیگیری خانه مطبوعات و مساعدت همه‌جانبه مدیرکل و معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مقرر شد تا کلیه خبرنگاران شاغل در رسانه‌های استان از خدمات بیمه‌ای صندوق اعتباری هنر بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری شاپورخواست، مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان، گفت: در جلسه‌ای که صبح امروز در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار گردید مقرر شد تا کلیه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بیمه نشده لرستان، از خدمات بیمه‌ای صندوق اعتباری هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران بهره‌مند شوند.

امین ساکی، افزود: با توجه به محدودیت‌های موجود در مسیر بیمه خبرنگاران، با پیشنهاد خانه مطبوعات و موافقت حجت الاسلام حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و پیگیری‌های موثر جناب آقای فرید رحمتی معاونت هنری این اداره کل، مقرر شد تا خبرنگاران از این خدمات بیمه‌ای برخوردار شوند.

وی، تصریح کرد: طبق توافق صورت گرفته، فعالان رسانه‌ای پس از تکمیل مدارک و تایید از سوی خانه مطبوعات لرستان به معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی خواهند شد تا پس از ثبت‌نام در سامانه صندوق اعتباری هنر، به سازمان تامین اجتماعی جهت بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای معرفی شوند.

خبرنگاران لرستان پس از تعطیلات عید سعید فطر اقدام کنند

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان تاکید کرد: خبرنگاران استان می‌توانند پس از پایان تعطیلات عید سعید فطر، به خانم کمالوند مسوول دفتر خانه مطبوعات مراجعه و ضمن دریافت فرم تنظیمی، از جزئیات و چگونگی ثبت‌نام مطلع شوند.

از حمایت مدیرکل و معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تشکر می‌کنم

ساکی، گفت: این اقدام در حالی صورت گرفت که بسیاری از خبرنگاران استان‌های کشور با مشکلات بیمه‌ای روبرو هستند و چنین امکانی برای آنان وجود ندارد، لذا جا دارد تا از عنایات مدیرکل و معاونت محترم هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به خاطر این اقدام موثر، تقدیر و تشکر کنم.

 

انتهای پیام/

گلناز کمالوند