گروه: اجتماعی
تاریخ: 22:39 :: 1397/02/07
تیراندازی مجدد به پالایشگاه بهبهان/سه تن از عاملان دستگیر شدند

مدیر روابط عمومی پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس بهبهان از تیراندازی مجدد به این پالایشگاه خبر داد.

به گزارش شاپورخواست؛ مدیر روابط عمومی پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس بهبهان از تیراندازی مجدد به این پالایشگاه در شب گذشته (پنجشنبه) و دستگیری سه تن از عاملان این تیراندازی‌ها خبر داد.

هدایت‌الله درخشنده با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی تیراندازی به سمت خودروهای حراست پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس در حوالی ساعت ۲ بامداد چهارشنبه از سوی دو راکب یک موتورسیکلت پیگیری‌های انتظامی و قضایی برای شناسایی عاملین این تیراندازی آغاز شد.

وی ادامه داد: حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته نیز افرادی ناشناس از روگذر شرقی محور اصلی بهبهان – رامهرمز اقدام به تیراندازی هوایی و همچنین تیراندازی به سوی درب ساختمان اداری پالایشگاه کردند که خوشبختانه تلفاتی برجای نگذاشت.

مدیر روابط عمومی پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس اضافه کرد: با تشکیل پرونده قضایی برای این دو حمله طی تحقیقات انتظامی و اطلاعاتی برای شناسایی عاملان دو تیراندازی اخیر به این پالایشگاه، شب گذشته نیروهای انتظامی و امنیتی سه تن از عاملان این تیراندازی‌ها را دستگیر کردند.

درخشنده با بیان اینکه “پروژه پالایشگاه بید بلند خلیج فارس یک ابرپروژه و سرمایه ملی است”، اظهار کرد: این پروژه در صورت تکمیل صددرصدی و تولید، روزانه ۲.۵ میلیارد دلار سودآوری برای اقتصاد کشور خواهد داشت