خبرنگاران لرستان در مجموعه حموم گَپ خرم‌آباد گردهم آمدند؛
گروه: فرهنگی
تاریخ: 19:15 :: 1396/12/25
تجلیل رئیس اتاق بازرگانی لرستان از اصحاب رسانه

در آخرین روزهای سال 96 و چند قدم مانده به عید باستانی نوروز 1397، خبرنگاران لرستانی به دعوت رئیس اتاق بازرگانی لرستان و نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، گردهم آمدند.

به گزارش شاپورخواست؛ شب گذشته، به دعوت حسین سلاحورزی رئیس اتاق بازرگانی لرستان و نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، در مجموعه گردشگری حموم گَپ «حمّام بزرگ» خرم‌آباد گردهم آمدند.

در این مراسم که با اجرای موسیقی لرستان همراه بود، فضل الله صفاری از خوانندگان پیشکسوت موسیقی استان و گروه همراه، قطعاتی زیبا و خاطره انگیز برای خبرنگاران حاضر در مجموعه اجرا کردند.

یکی از بخش‌های جالب توجه این مراسم، شاهنامه خوانی سید مصطفی سعیدی آخرین بازمانده نقالان و شاهنامه خوانان ایران بود که مورد توجه حاضرین در مجموعه تاریخی حموم گَپ قرار گرفت.

مرشد سعیدی در این مراسم، ماجرای تیرخوردن رستم به دست قرچه را به صورت حرفه‌ای و با هیجانی خاص برای خبرنگاران حاضر روایت کرد که شگفتی حضار را در پی داشت.

یکی از نکات حائز اهمیت ضیافت اتاق بازرگانی لرستان، حضور حداکثری خبرنگاران و اصحاب رسانه استان و همدلی آنان در مجموعه تاریخی حموم گََپ بود که به دعوت حسین سلاحورزی گردهم آمده بودند.

این در حالی است که پس از صرف شام در مجموعه تاریخی و گردشگری حموم گَپ خرم‌آباد، به همت امین آزادبخت مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی و از خبرنگاران فعال لرستان، مقدمات تجلیل از خبرنگاران حاضر فراهم شد.

گفتنی است، در پایان این ضیافت، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با اهدای لوح یادبود، بسته فرهنگی و هدیه نقدی، از خبرنگاران لرستان، به پاس همراهی رسانه‌ای یک ساله با اتاق بازرگانی لرستان تقدیر کرد.