مدیرعامل سازمان آتشنشانی شهرداری خرم آباد:
گروه: اجتماعی
تاریخ: 20:05 :: 1398/01/10
یک مادر و کودک در رودخانه کهریز خرم آباد غرق شدند/ مادر نجات یافت

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد از غرق شدن یک مادر و کودک در رودخانه کهریز این شهر خبر داد و گفت: مادر این کودک با تلاش عوامل آتشنشان نجات یافت.

حمید علیرضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاپورخواست، گفت: در پی بارندگی های صبح امروز در خرم آباد، متاسفانه یک مادر و کودک در رودخانه منطقه کهریز خرم آباد غرق شدند که با تلاش عوامل آتشنشان، مادر غرق شده نجات یافت اما کودک خردسال جان خود را از دست داد.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد، تشریح کرد: ظهر امروز، علیرغم هشدارهای مکرر این سازمان، متاسفانه یک کودک که در حال بازی کردن در حاشیه رودخانه بوده به درون آب سقوط می کند که مادر این کودک سعی در نجات جان او دارد که علیرغم تلاش های این بانوی لرستانی، کودک خردسال جان خود را از دست می دهد.

مادر نجات یافت اما کودک ناپدید شد

وی، افزود: عوامل آتشنشان بلافاصله با حضور در محل حادثه جان این بانوی خرم آبادی را نجات دادند و تلاش برای یافتن کودک خردسال ادامه داشت تا اینکه پیکر بی جان این کودک حوالی پل کرگانه پیدا شد.

در عملیات جستجو و نجات آتشنشانی خرم آباد، جسد کودک خردسال کشف شد

علیرضایی، گفت: عوامل آتشنشانی خرم آباد پس از ساعت ها عملیات جستجو، سرانجام به همراه بومیان منطقه اقدام به رهاسازی و بیرون آوردن پیکر بی جان این کودک حدودا ۷ ساله شدند.