شاپورخواست گزارش می دهد؛
گروه: سیاسی
تاریخ: 20:06 :: 1398/03/06
کوشکی یا رشیدی/ چشم ها به تصمیم شورای مرکزی حل اختلاف دوخته شده است

لغو عضویت بدوی رستم کوشکی از شورای شهر خرم آباد، پس از تایید شورای مرکزی حل اختلاف، نهایی می شود اما، گمانه زنی ها در خصوص احتمال ورود حمید رشیدی به ساختمان میدان دانشجو همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری شاپورخواست، اگرچه لغو عضویت بدوی رستم کوشکی عضو شورای شهر خرم آباد ابلاغ شده است اما، این حکم پس از تایید شورای مرکزی حل اختلاف نهایی می شود.

بر اساس این گزارش، پس از کشمکش های فراوان و با توجه به اینکه برخی، محل سکونت رستم کوشکی عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد را تهران اعلام کردند، شرایط عضویت وی در این شورا متزلزل شد تا آنجا که روز گذشته، عضویت وی لغو و حکم صادره به او ابلاغ شد.

اما این پایان کار نبود چراکه رای صادره استانی است و تا حذف احتمالی این عضو شورای شهر خرم آباد، یک مرحله دیگر باقی مانده و اعلام نظر نهایی شورای مرکزی حل اختلاف، ماندن یا رفتن کوشکی را مشخص خواهد کرد.

اعضای شورای مرکزی حل اختلاف چه کسانی هستند

در بررسی صورت گرفته توسط خبرنگار شاپورخواست مشخص شد که شورای مرکزی حل اختلاف، متشکل از ۹ عضو است که اعضای آن را ۳ عضو شورای عالی استان ها،  ۲ نماینده مجلس، ۲ نماینده دولت و ۲ نماینده از قوه قضائیه تشکیل می دهند و رای صادره این شورا، فصل الخطاب خواهد بود. لذا چنانچه این شورا عضویت رستم کوشکی را تایید کند که او به فعالیتش ادامه خواهد داد و چنانچه نظر نهایی منفی باشد، حمید رشیدی عضو علی البدل، بر یکی از کرسی های شورای شهر خرم آباد تکیه خواهد زد.

تصمیم نهایی با شورای مرکزی حل اختلاف است

حال باید ماند و دید که طی ۹ روز آینده، شورای مرکزی حل اختلاف چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت و آیا کرسی شورای شهر خرم آباد به رستم کوشکی وفا خواهد کرد یا جایگاهی برای حضور حمید رشیدی خواهد شد.