در پیامی؛
گروه: سیاسی
تاریخ: 1:44 :: 1397/10/24
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان درگذشت مدیرکل دفتر فنی استانداری را تسلیت گفت

امین ساکی با صدور پیامی، درگذشت فرشاد یوسفوند مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان را تسلیت گفت.

به گزارش شاپورخواست، در پی درگذشت فرشاد یوسفوند مدیرکل فقید دفتر فنی استانداری لرستان، امین ساکی مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های این استان در پیامی، این واقعه دلخراش را تسلیت و تعزیت گفت.

متن پیام صادره به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

شنیدن خبر درگذشت مهندس فرشاد یوسفوند مدیرکل فقید دفتر فنی استانداری لرستان بسیار سخت و جانکاه بود. عصر دیروز که جزئیات جلسه معاون مخترم هماهنگی استانداری لرستان و آن فقید سعید با پیمانکاران استان توسط رسانه‌ها تنظیم و منتشر شد، نمی‌دانستیم که تقدیر چه رقم خواهد زد لکن، تسلیم خواست خداوند متعال هستیم و تمشیت می‌کنم تا اجرش، آرامش روح آن انسان خدوم و پرتلاش باشد.

اینجانب به نمایندگی از رئیس و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان و خبرنگاران پرتلاش این استان، درگذشت آن فقید وارسته را به محضر خانواده‌های معزا، استاندار محترم، معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، کارکنان دفتر فنی استانداری و عموم مردم لرستان بیدار تسلیت و تعزیت گفته و برای مرحوم فرشاد یوسفوند، آرامش روح آرزومندم.

امین ساکی / مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان لرستان

گفتنی است ساعاتی پیش، مهندس فرشاد یوسفوند مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان، در یک تصادف رانندگی در محور خرم‌آباد-سلسله دچار سانحه شد و به دلیل شدت جراحات وارده، چشم از جهان فروبست.