علی آشتاب خبر داد؛
گروه: اجتماعی
تاریخ: 22:05 :: 1398/03/22
فعالیت موسسه کاریابی کارآفرینان یزد تعلیق شد

با پیگیری معاون وزیر تعاون و مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان های لرستان و یزد، فعالیت موسسه توهین کننده به قوم لر به حالت تعلیق در آمد.

به گزارش پایگاه خبری شاپورخواست، با اقدام رسانه ای به هنگام و پیگیری حاتم شاکرمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد اکبرنیا مدیرکل کاریابی های این وزارتخانه و تلاش علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان و محمدحسین ریاحی مدیرکل این اداره کل در استان یزد، فعالیت موسسه توهین کننده به قوم لر «کاریابی کارآفرینان یزد» به حالت تعلیق در آمد.

در همین رابطه، علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در گفت‌و‌گو با شاپورخواست، گفت: پس از کسب اطلاع از موضوع به واسطه درج خبر توهین این موسسه به قوم شریف لر در رسانه شاپورخواست، بلافاصله در تماس با مهندس ریاحی مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، موضوع در دستور کار قرار گرفت تا به قید فوریت با خاطی یا خاطیان برخورد شود.

آشتاب، افزود: پس از رایزنی های صورت گرفته، جناب آقای مهندس ریاحی مکاتباتی به این اداره کل ارسال کردند که در آن، فعالیت موسسه توهین کننده به قوم لر به حالت تعلیق در آمد، لذا مراتب جهت اقدامات بعدی به وزارت متبوع ارسال شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، تصریح کرد: توهین قومیتی اقدام موهنی است که موجبات تفرقه در سطح جامعه را فراهم می آورد و در این خصوص، توهین به قوم بزرگ لر پذیرفتنی نیست.

برخورد با شرکت فولاد در دستور کار است

وی، ادامه داد: پیگیری در خصوص شرکت سفارش دهنده همچنان ادامه دارد و در هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد تا «شرکت فولاد یزد» نیز پاسخگوی توهین آشکار خود باشد.

این در حالی است که مهدی آل کثیر مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با ارسال حکم تعلیق موسسه مذکور، پیگیری جدی این اداره کل تا حصول نتیجه مطلوب را اعلام کرد.