در ادامه یک نزاع؛
گروه: اجتماعی
تاریخ: 8:56 :: 1398/05/13
عمو یحیی قهوه چی به اتهام قتل بازداشت شد

یحیی قهوه چی که قهوه خانه اش پاتوق بساری از سلبریتی ها و چهره های مطرح کشور بود، به اتهام قتل شریک تجاری اش «رشید» بازداشت شد.

به گزارش پایگاه خبری شاپورخواست، در جریان نزاع بین دو مرد میانسال در قهوه خانه ای معروف به “قهوه خانه عمو یحیی” واقع در محله دربند تهران که پاتوق هنرمندان، بازیگران سینما و تاتر و تلویزیون و چهره های سرشناس کشور بود، عمو یحیی پس از مشاجره با شریک تجاری اش وی را با سلاح سرد به قتل رساند.

عمو+یحیی

بر اساس این گزارش، نزاع در حالی بین دو شریک قهوه خانه دار به نام های یحیی و رشید رخ داد که آنها مدت ۳۵ سال را با هم در قهوه خانه ای زیرپله واقع در تجریش، خیابان شهید دربندی، چهار راه حسابی همکاری کرده بودند. اما در شب چهارشنبه هفته گذشته در جریان نزاعی که بر سر سرقفلی مغازه در افتاد رشید یکی از شریک های قهوه خانه توسط همکارش عمویحیی به قتل رسید.

عمو+یحیی+4

این در حالی است که در گزارش پلیس آمده: شب چهارشنبه هفته گذشته، درگیری خونین در قهوه‌خانه عمو یحیی واقع در خیابان دربند تهران به پلیس۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله مأموران کلانتری ۱۰۱ تجریش به محل جنایت اعزام شدند. در لحظات اولیه ورود عمو یحیی به قتل اعتراف کرد و ماموران پلیس متهم به قتل را دستگیر و پس از تنظیم صورتجلسه وی را با خود به کلانتری ۱۰۱ تجریش منتقل کردند.

عمو+یحیی+2

در بررسی های مشخص شد که مقتول پس از انتقال به بیمارستان و انجام برخی از اقدامات پزشکی به واسطه شدت جراحات جان خود را از دست داده است. متهم به قتل در بازجویی های اولیه گفته است که از مدتی قبل قرار بر این بود که رشید شریک قهوه خانه ام سرقفلی مغازه ام را به من برگرداند. اما بنا به دلایلی از این وعده طفره می رفت تا روز بحث که از زیر این قول و قرار دوستانه شانه خالی کرد و من که عصبانی شده بودم و در پی یک جدال لفظی نمی دانم چه اتفاقی افتاد که دست به چاقو بردم.

عمو یحیی قهوه چی روانه دادسرای جنایی می شود

گفتنی است عمو یحیی پس از اخذ بازجویی مقدماتی و تکمیل پرونده متهم به قتل روانه دادسرای جنایی خواهد شد.

عمو+یحیی (1)