معاون برنامه‌ریزی و توسعه آموزش و پرورش لرستان:
گروه: اجتماعی
تاریخ: 9:06 :: 1397/01/26
طرح «آسان خرید» با مشارکت آموزش و پرورش لرستان و بانک تجارت اجرا می‌شود

خیراله خیرایی از اجرای طرح آسان خرید «ویژه فرهنگیان» در آموزش و پرورش لرستان خبر داد.

به گزارش شاپورخواست؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه آموزش و پرورش استان، گفت: به منظور رفاه حال فرهنگیان لرستان و بهره‌مندی آنان از اعتبارات ارزان قیمت، «طرح آسان خرید» با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و بانک تجارت استان اجرا می‌شود.

خیراله خیرایی، تصریح کرد: در طرح آسان خرید، با معرفی فرهنگیان از سوی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان، اعتباری تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال به کارت آسان خرید متقاضیان واریز می‌شود و اشخاص می توانند کالا و خدمات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی و با کارمزد ۴ درصد از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تجارت لرستان خریداری کنند.

ارائه خدمات ۳۰۰ فروشگاه در لرستان به آسان خریدی‌ها

وی، تعداد فروشگاه‌های طرف قرارداد و مرتبط با طرح آسان خرید در استان لرستان را ۳۰۰ فروشگاه اعلام کرد و گفت: تعیین تعداد اقساط و مبلغ کالا به صورت توافقی میان خریدار و فروشنده صورت می‌گیرد و بانک عامل، بازپرداخت اقساط در سررسید را برای فروشندگان تضمین خواهد کرد.

معاون اداره کل آموزش و پرورش لرستان، افزود: مشترکین آسان خرید بر خلاف سایر اعتبارات رایج، نیازی به خرید سفته، تامین ضامن و انتظار جهت اخذ تسهیلات ندارند و تنها با تضمین اداره متبوع، می‌توانند از خدمات و تسهیلات آسان خرید بهره‌مند شوند.