شهرام ناظری:
گروه: فرهنگی
تاریخ: 1:22 :: 1397/06/13
صدا و سیما در ارتقای فرهنگ مردم ایران تاثیری نداشته است

شهرام ناظری، هنرمند و خواننده مطرح کشور گفت: وظیفه صدا سیما تنها شاد کردن مردم نیست بلکه باید به ارتقای فرهنگی توجه کند.

به گزارش شاپورخواست به نقل از خبرگزاری موج، شهرام ناظری در پاسخ به این سوال که در زمانی که پیشنهاد برگزاری کنسرت های رایگان خیابانی مطرح شده است، پیشنهاد شما برای صدا و سیما به عنوان یک گزینه ارزان و رایگان برای عموم مردم که می تواند حال مردم را خوب کند چیست؟  گفت: من پیشنهادی به صدا وسیما نمی دهم چرا که همیشه کارهایی که کرده است هیچ تاثیری در ارتقای فرهنگ مردم نداشته است.

این هنرمند مطرح تاکید کرد: بحث بهتر کردن یا بدتر کردن حال مردم نیست بلکه بحث فرهنگ است و این سازمان وظیفه اش این بوده که فرهنگ را بالا ببرد.

ناظری افزود: به هر حال در مواقع بحرانی همه، از جمله هنرمندان خودشان مایه میگذارند تا برای مردم کاری کنند و شاید حالشان را بهتر کنند ولی مهم این است که فعالیت فرهنگی و هنری چه تاثری ریشه ای برای جامعه دارد؟

این استاد آواز ایرانی با تاکید بر اینکه هدف فعالیت فرهنگی و هنری باید همراه با یک هدف بالاتر و برتری باشد، اظهار کرد: باید هدف این نوع فعالیت به نفع فرهنگ جامعه و باعث بالا رفتن سطح فرهنگ در آن و نه صرفا خوشحال کردن مردم باشد.