از سوی مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان؛
گروه: فرهنگی
تاریخ: 23:47 :: 1397/10/19
شرایط استفاده خبرنگاران لرستان از خدمات ویژه پزشکی و دندانپزشکی اعلام شد

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان، گفت: زین پس، خدمات پزشکی با 30 درصد تخفیف و خدمات دندانپزشکی با 40 درصد تخفیف به خبرنگاران استان ارائه می‌شود.

به گزارش شاپورخواست، امین ساکی با اعلام این خبر، گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با مدیریت کلینیک شهدا خرم‌آباد، مقرر شد تا خبرنگاران از این خدمات ویژه بهره‌مند شوند.

وی، تشریح کرد: کارت‌های ویژه‌ای تهیه شده تا خبرنگاران لرستان با ارائه آن بتوانند از خدمات پزشکی با ۳۰ درصد تخفیف و از خدمات دندانپزشکی با ۴۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان، ادامه داد: خدمات پزشکی شامل اورژانس، مامایی، عمل سرپایی، تزریقات و پانسمان و مواردی از این دست است و خدمات دندانپزشکی نیز شامل جراحی، پریو، کانال تراپی، خدمات ترمیمی، ارتودنسی، خدمات پروتز، خدمات لابراتوار و دندانپزشکی اطفال است.

تمامی خبرنگاران لرستان مشمول هستند اما، اعضای خانه به همراه خانواده‌ از این خدمات بهره‌ خواهند برد

ساکی، افزود: این خدمات برای اعضای خانه و خانواده آنان درنظر گرفته شده اما، همکاران رسانه‌ای غیرعضو نیز می‌توانند بدون بهره‌مندی خانواده‌هایشان از این امکانات استفاده کنند.

خبرنگاران لرستان از ۲۲ دی ماه اقدام کنند

وی، گفت: همکاران رسانه‌ای جهت استفاده از این خدمات می‌توانند از روز شنبه ۲۲ دی ماه ۹۷ به مدت یک هفته، تقاضای کتبی خود را با ذکر نام، شهرت و کدملی اعضای خانواده، به خانم کمالوند مسوول دفتر خانه تحویل دهند.

برای خبرنگاران تخفیف کارت صادر می‌شود

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان، تصریح کرد: پس از جمع بندی اسامی، لیست متقاضیان به کلینیک شهدا ارسال، و کارت ویژه استفاده از خدمات جهت هر یک از همکاران و اعضای خانواده آنان صادر خواهد شد، لذا لازم است تا در هنگام استفاده از کارت‌های تخفیف، کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند تا خللی در ارائه خدمات به وجود نیاید.

وی در پایان، گفت: جا دارد تا از همراهی آقایان سید احمد موسوی رئیس محترم هیات مدیره و سید حسینعلی حسینی عضو هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان تقدیر و تشکر کنم، چرا که همراهی آنان موجب به نتیجه رسیدن این اقدام درمانی و رفاهی بود.