امین ساکی:
گروه: فرهنگی
تاریخ: 21:31 :: 1397/06/25
خبرنگاران عضو خانه مطبوعات لرستان تسهیلات قرض‌ الحسنه دریافت می‌کنند

مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان، گفت: در جلسه عصر دیروز با مدیر شعب بانک ملی استان، مقرر شد تا خبرنگاران لرستان از تسهیلات قرض الحسنه بهره‌مند شوند.

به گزارش شاپورخواست، امین ساکی با اعلام این خبر، گفت: عصر دیروز در جلسه‌ای که با مدیریت شعب بانک ملی استان برگزار گردید مقرر شد تا خبرنگاران عضو خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان، از تسهیلات قرض الحسنه بهره‌مند شوند.

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان در تشریح این تصمیم، افزود: به هر یک از خبرنگاران لرستان که عضویت آنان در سامانه خانه مطبوعات به ثبت رسیده، مبلغ ۲۰ میلیون ریال معادل دو میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد پرداخت خواهد شد.

خبرنگاران لرستان از اول مهر ماه اقدام کنند

وی، ادامه داد: خبرنگاران عضو می‌توانند از اول مهر ماه سال جاری به مدت ۳ روز، درخواست کتبی خود را به دفتر خانه مطبوعات لرستان تحویل داده و معرفی نامه دریافت کنند.

ساکی، تاکید کرد: داشتن شماره حساب در یکی از شعب بانک ملی استان و تامین تضمین کافی جهت ارائه به بانک، لازمه دریافت این تسهیلات است، لذا انتظار می‌رود تا همکاران خبرنگار این دو نکته را مدنظر قرار دهند.

بازپرداخت تسهیلات ۱۸ ماهه است

مدیر خانه مطبوعات لرستان، افزود: تسهیلات پرداختی با بازپرداخت دوازده ماهه بود که با موافقت مدیر شعب بانک ملی لرستان، بازه زمانی بازپرداخت تسهیلات ویژه خبرنگاران، به ۱۸ ماه افزایش یافت.

از همراهی مدیر شعب بانک ملی لرستان تشکر می‌کنم

امین ساکی، گفت: در پایان لازم است تا از همکاری و همراهی جناب آقای بیژن مقدم بیرانوند مدیر شعب بانک ملی لرستان در پرداخت وام قرض الحسنه به خبرنگاران استان تقدیر و تشکر کنم چراکه ایشان از همه اختیارات قانونی خود برای پرداخت آسان این تسهیلات استفاده کرد.

 

انتهای پیام/

گلناز کمالوند