در گفت‌و‌گو با شاپورخواست مطرح شد:
گروه: سیاسی
تاریخ: 20:30 :: 1397/11/24
جزئیات حمله تروریستی به اتوبوس پاسداران انقلاب در زاهدان از زبان معاون نیروی زمینی سپاه

معاون روابط عمومی و تبلیغات نیروی زمینی سپاه در گفت‌و‌گو با شاپورخواست، از حمله انتحاری به پاسداران انقلاب در جاده خاش به زاهدان خبر داد.

سرهنگ محمد جواد قهرمانی به خبرنگار پایگاه خبری شاپورخواست، گفت: دقایقی پیش، عوامل انتحاری تکفیری با یک خودرو سواری به اتوبوس حامل پاسداران انقلاب در سیستان و بلوچستان حمله کردند که متاسفانه در این حمله، تنی چند از پاسداران کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و چند تن دیگر مجروح شدند.

معاون روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، افزود: در بررسی به عمل آمده، انتحاری بودن این حمله قطعی است ولی برخی منابع خبری اخبار ضد و نقیضی از تعداد شهدا و مجروحین منتشر کرده‌اند که صحت و سقم آن منوط به بررسی دقیق آماری است اما، طبق برآورد اولیه، شهادت ۲۷ پاسدار وطن و مجروحیت ۱۳ تن محرز است.

سرهنگ قهرمانی، تصریح کرد: متاسفانه این حمله تروریستی در جاده خاش به زاهدان صورت گرفته و شدت انفجار به حدی بوده که اتوبوس حامل پاسداران را منهدم کرده است.

پاسخ کوبنده سپاه در انتظار آمرین این حمله انتحاری است

وی، تاکید کرد: شهادت جمعی از همکاران پاسدار را به محضر امام عصر(عج) و نایب بر حقش فرماندهی معظم کل قوا تسلیت گفته و اعلام می‌کنیم که پاسخ کوبنده ای به آمرین این حمله انتحاری خواهیم داد.