در گفت‌و‌گوی اختصاصی با شاپورخواست مطرح شد:
گروه: اقتصادی
تاریخ: 15:27 :: 1397/11/01
جزئیات بازداشت متهمین فساد اداری در صمت لرستان از زبان صفی‌خانی

رئیس سازمان صمت لرستان به شاپورخواست، گفت: متهمان فساد اداری در سازمان صنعت معدن و تجارت استان توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) بازداشت شدند.

محمدرضا صفی‌خانی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار شاپورخواست، از دستگیری چند تن از کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد و گفت: موضوع سهمیه پتروشیمی در بورس مطرح است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، افزود: در راستای مبارزه با فساد اداری و مالی در دستگاه‌های اجرایی کشور و با پیگیری پاسداران گمنام امام زمان (عج)، صبح امروز تنی چند از کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در رده کارشناسی بازداشت شدند.

وی، ادامه داد: اتهام بازداشت شدگان، فساد اداری و اخلال در نظام اقتصادی استان لرستان و کشور عنوان شده و سازمان صمت لرستان نیز بر این باور است تا با مفسدین در هر رده و مسوولیتی برخورد قاطع صورت گیرد.

مشکلات حوزه پتروشیمی در بورس به ادوار گذشته بر می‌گردد

صفی‌خانی، تصریح کرد: پیگیری مسائل سهمیه پتروشیمی‌ها در بورس یکی از مواردی است که در سطح کشور در حال پیگیری است و در لرستان نیز به طور جدی در حال پیگیری است، لذا مربوط به امروز و دیروز نبوده و به ادوار گذشته برمی‌گردد که امیدواریم در این راستا با متخلفان برخورد قاطع صورت گیرد.

از خدمات پاسداران گمنام امام زمان (عج) تشکر می‌کنم

رئیس سازمان صمت لرستان، گفت: جا دارد از خدمات ارزنده پاسداران گمنام امام زمان (عج) در کشف و شناسایی متهمین این پرونده تقدیر و تشکر کنم چرا که همین اقدامات اخلالگرانه، توسعه لرستان را به مخاطره انداخته است.

نظرات کاربران (۱)