خدانظر دریکوند در واکنش به حواشی انتصابات اخیر:
گروه: سیاسی
تاریخ: 22:53 :: 1396/12/02
به احدی اجازه قلدر بازی نمی‌دهم

مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان، گفت: عزل و نصب سرپرست ادارات آموزش‌ و پرورش شهرستان‌ها در حیطه اختیارات مدیرکل است.

به گزارش شاپورخواست؛ مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان با اعلام این خبر که عزل و نصب سرپرست ادارات آموزش‌ و پرورش شهرستان‌ها در حیطه اختیارات مدیرکل است، به خبرنگار یافته، گفت: در خصوص عزل مدیر پیشین و انتصاب سرپرست جدید آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان پلدختر باید گفت مشروعیت هر مدیر بر اساس دریافت ابلاغ از سوی مدیرکل است و کسی ابلاغش لغو می‌شود مشروعیت ندارد.

قلدر بازی ممنوع
وی با تأکید بر اینکه هزاران شهید تقدیم کردیم که روح قانون در مملکت حاکم شود، تصریح کرد: قرار نیست عده‌ای با قلدری در مقابل یادگاران همان شهدا بمانند.
مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان خاطرنشان کرد: با هرکسی که تخلف کند برخورد جدی و قانونی خواهیم کرد.
دریکوند در پاسخ به سؤال خبرنگار یافته در خصوص اظهارات معاون وزیر که مدیر آموزش‌ و پرورش پلدختر بایستی ابقا شود، اظهار داشت: معاون وزیر اگر پیامی داشته باشند به مدیرکل ابلاغ می‌کند نه شخص دیگر، لذا تاکنون نامه و نوشته‌ای از مقام عالی وزارت در این زمینه به ما نرسیده است و این موضوع کذب محض است.
وی در پاسخ به یکی دیگر از سؤالات خبرنگار یافته در خصوص اینکه تغییر مدیران در شهرستان باید با هماهنگی فرماندار باشد و در این زمینه هماهنگی با فرماندار صورت نگرفته است، افزود: در قانون هیچ‌گونه اشاره‌ای نشده که نصب سرپرست نیاز به هماهنگی با فرماندار داشته باشد اما برای انتخاب مدیر باید با فرماندار هماهنگی لازم صورت پذیرد.

نظرات کاربران (۱)

    < class="comment even thread-even depth-1" id="comment-7">
    فریدون دهقانی

    فرموده امام راحل به کسانی که میگفتند ما این قانون را قبول نداریم ( توغلط میکنی که قانون را قبول نداری قانون هم شما را قبول ندارد ) عزل و نصب مدیران و سرپرستان از اختیارات مدیرکل است همه باید تابع قانون باشیم