معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان:
گروه: اجتماعی
تاریخ: 2:49 :: 1397/06/07
برای حل مشکل ترافیک خرم‌آباد ۴ پل بر روی خرم رود احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، در جمع خبرنگاران، گفت: برای حل مشکل ترافیک خرم‌آباد 2 پل دیگر بر روی خرم رود احداث می‌شود.

به گزارش شاپورخواست، احمد مرادپور با اشاره به اینکه ۲ پل دیگر بر روی رودخانه خرم‌آباد «خرم رود» احداث می‌شود، گفت: برای حل مشکلات ترافیکی ساحلی رودخانه باید ۴ پل روی آن احداث شود.

معاون عمرانی استانداری لرستان، افزود: در بررسی ترافیکی خرم‌آباد به این نتیجه رسیدیم که ۴ پل را بر رودخانه «خرم رود» این شهر  احداث کنیم.

پل صفوی، تحمل بار ترافیکی موجود را ندارد

وی با بیان اینکه پل صفوی «گَپ» خرم‌آباد تحمل بار ترافیکی موجود را ندارد، تصریح کرد: باید مغازه‌های قدیمی اطراف پل تملک، و حریم پل آزاد شود چرا که لازم است تا پل صفوی به پیاده رو و یک جاذبه گردشگری تبدیل شود.

مرادپور در ادامه تاکید کرد: برنامه ما این است تا ساماندهی رودخانه «خرم رود»، نماسازی پل صفوی، آزادسازی حریم پل و آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک را به یک بسته گردشگری در شهر تبدیل کنیم.

احداث ۲ پل دیگر بر روی خرم رود در دستور کار است

وی با اشاره به دستور استاندار لرستان خطاب به مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مبنی بر بررسی کارشناسی مغازه‌های اطراف پل صفوی، گفت: برای رفع مشکل ترافیکی، احداث ۴ پل بر روی رودخانه در دستور کار قرار گرفته، لذا عملیات احداث ۲ پل آغاز، ۱ پل مورد مطالعه قرار گرفته و طراحی شده و یک پل نیز پیش بینی شده که در ادامه طرح ساماندهی رودخانه خرم‌آباد عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

خرم رود

با احداث ۴ پل بر روی خرم رود، مشکل ترافیک شهر خرم‌آباد به حداقل می‌رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، تصریح کرد: با احداث این ۴ پل در خرم‌آباد، بی‌شک مشکلات ترافیکی مرکز استان به حداقل می‌رسد.

 

انتهای پیام/

آذین ساکی