گروه: سیاسی
تاریخ: 22:15 :: 1397/02/03
بازداشت عضو شورای شهر مشهد

شورای شهر مشهد در مورد اخبار منتشره در فضای مجازی در زمینه بازداشت یکی از اعضای شورای شهر مشهد اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شاپورخواست؛ در پی انتشار خبر بازداشت عضو شورای شهر مشهد، سیدمحسن حسینی‌پویا در این باره به خبرنگاران گفت:  اتهامی که به یکی از اعضای شورای شهر مشهد وارد شده، مربوط به قبل از عید نوروز بوده و همان زمان نیز وی به این اتهام پاسخ داده و قراری نیز صادر شده و در جریان ریز جزئیات آن نیستیم.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد بیان کرد: ایشان معتقد بوده عمل خلاف شرعی صورت نداده است و در عین حال باید به صورت قانونی به این اتهام رسیدگی شود و در حقیقت تابع قانون هستیم. هم وی و هم شورای شهر مشهد به نتیجه‌ای که قطعاً باید توامان با حفظ حقوق شهروندی باشد پای‌بند خواهیم بود.

روابط عمومی شورای شهر مشهد نیز در مورد اخبار منتشره در فضای مجازی در زمینه بازداشت یکی از اعضای شورای شهر مشهد اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به یک نفر از اعضای شورای شهرمشهد در اواخر اسفند ۹۶ اتهامی وارد شده ‌که در مراجع قضایی در حال رسیدگی است، تا قبل از رسیدگی و اثبات اتهام هرگونه اظهار نظر راجع به صحت و سقم  آن امکانپذیر نیست.بدیهی است روند رسیدگی و اجرای قوانین از طریق افکار عمومی، شورای شهر مشهد و سایر مراجع قانونی رصد می‌شود.

امیدواریم همانگونه که از دستگاه محترم قضایی انتظار می‌رود این روند در مسیر صحیح و قانون مند و با حفظ حقوق شهروندی دنبال شود.شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تاکید بر حفظ اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی در چارچوب قانون عمل خواهد کرد.