صدای احزاب موافق روحانی هم در آمد؛
گروه: سیاسی
تاریخ: 1:41 :: 1398/02/28
انتقاد عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه از رئیس جمهور

حمید رشیدی عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌و‌گو با شاپورخواست، از عملکرد حسن روحانی در انتخاب و انتصاب کارگزاران دولت انتقاد کرد.

حمید رشیدی عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری شاپورخواست، گفت: متاسفانه عملکرد کارگزاران دولت، موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده است.

دبیر حزب اعتدال و توسعه لرستان، ادامه داد: کسانی که همسو با دولت نبودند، امروز اکثر کرسی های مدیریتی کشور و استانها را اشغال کرده اند و همین انتخابات و انتصابات ناهمگون باعث شده تا با عملکرد نادرست، شاهد نارضایتی مردم باشیم.

این فعال سیاسی، تصریح کرد: تحریم ها از یک سو و رشد تورم از سوی دیگر دولت را با چالش روبرو کرده و این مهم غیرقابل انکار است، خب طبیعی است که دلسوزان دولت هستند که در این شرایط حساس می توانند به مدد آمده و گره ای از مشکلات باز کنند.

وی، تاکید کرد: اگر چه وحدت همواره مشی رهبری و راه و روش ما و همه آنانی که دل در گرو ایران اسلامی داشته و دارند بوده و هست اما، وقتی کسی تعصبی به دولت مستقر ندارد سعی می کند که از همه ظرفیت ها استفاده نکند شاید ضعفی در کارنامه دولتمردان ثبت کرده باشد. اما اگر دولت را از خود بداند، حتما با جان و دل و از همه قوا بهره می برد تا باری از دوش دولت برداشته باشد.

رضایتمندی مردم از دولت، برابر با امنیت ملی است

رشیدی، افزود: باز کردن گره از کارهای دولت نتیجه اش چیست ؟! یقینا رضایت مردم. حالا ایجاد رضایتمندی در میان آحاد جامعه چه نتیجه ای در پی دارد ؟! خب مشخص است که رضایت مردم ترجمه امنیت ملی خواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه لرستان، خاطرنشان کرد: کدام مدیر، کارمند یا کارگر همسو با دولت هدفش تضعیف دولت است، آیا کسی که دولت را از خود و خود را در دولت می بیند، کم کاری می کند، سنگ اندازی می کند، همراهی نمی کند ؟! . پس نتیجه می گیریم که این به اصطلاح کارگزاران دولتی، هدفی جز تخریب دولت ندارند. البته تعداد این افراد هم کم نیست و در بدنه دولت در حال جولان دادن هستند که امیدواریم این شرایط هرچه زودتر به سامان برسد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه از رئیس جمهور نقل قول کرد

وی، گفت: دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم در یکی از سخنرانی های سال ۹۶ گفتند که برخی افراد دولت یازدهم به میدان نیامدند و آنچنان که باید از دولت حمایت نکردند –

برخی اعضای دولت یازدهم در دفاع از این دولت «گیوه‌شان را ور نکشیدند» و در مسیر دفاع از دولت «لخ‌لخ» کردند.

– پس جای تردید نیست که ماحصل این به میدان نیامدن، گیوه ور نکشیدن و لخ لخ کردن و عدم حمایت، می شود شرایطی که در آن قرار داریم.

رئیس جمهور در انتخاب و انتصاب کارگزاران دولت تجدیدنظر کند

حمید رشیدی، ابراز امیدواری کرد: به هر حال ایران متعلق به همه ایرانیان است و کارگزاران نقش خادم مردم را در عرصه های مختلف مدیریتی بازی می کنند، سیاست یک علم است و باید عالمانه در عرصه سیاست وارد شد، لذا امیدوارم رئیس جمهور محترم که آراسته به علم و عمل هستند، در حوزه انتخاب و انتصاب کارگزاران تجدیدنظر کنند و افراد همسو با دولت را جایگزین همسو بر دولتان کند.