نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی:
تاریخ: 4:13 :: 1396/12/08
آمارهای هوشنگ بازوند در خصوص اشتغال و بیکاری لرستان مورد پذیرش مردم و نمایندگان نبود

نماینده اصولگرای مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، آمار ارائه شده از سوی هوشنگ بازوند استاندار سابق لرستان در مورد اشتغال و بیکاری جوانان، مورد پذیرش مردم و نمایندگان لرستان نبود.

به گزارش شاپورخواست؛ محمدرضا ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، شامگاه دوشنبه ۷ اسفند ۹۶، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان، گفت: آمار ارائه شده از سوی هوشنگ بازوند استاندار سابق لرستان در مورد اشتغال و بیکاری جوانان، مورد پذیرش مردم و نمایندگان لرستان نبود.

ملکشاهی راد، ادامه داد: یکی از چالش‌های نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی با آقای بازوند استاندار سابق لرستان، درستی یا نادرستی آمار اشتغال و بیکاری لرستان بود که متاسفانه به یک چالش بزرگ تبدیل شد.

وی، افزود: این در حالی است که آمارهای موجود نیز هر چه هست مورد پذیرش مردم و نمایندگان نیست چراکه کاهش نرخ بیکاری در جامعه احساس نمی‌شود.

نماینده اصولگرای مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باند بازی و رفیق‌بازی را درشان نمایندگان مجلس نمی‌دانم چرا که نمایندگان از جانب مردم انتخاب شده‌اند و باید مدافع حقوق همه مردم باشند.

وی، گفت: امروزه شاهدیم که برای انتخاب برخی مدیران، شبانه تصمیم گرفته و برخی انتصابات اینگونه صورت می‌گیرد.

محمدرضا ملکشاهی راد، اظهار داشت: متاسفانه در سطوح بالای کشور نیز برخی وزرا بر اساس شایسته سالاری انتخاب نشده‌اند و این مهم باعث شده تا بعضاً در سطح وزرا نیز شاهد سهم خواهی‌ باشیم.

مدیرانی که موجب نارضایتی مردم شده‌اند، علیه جمهوری اسلامی ایران هستند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه، تاکید کرد: بی‌شک مدیرانی که موجبات نارضایتی مردم را فراهم می‌کنند، نه تنها با نظام جمهوری اسلامی ایران همسو نیستند بلکه علیه نظام هستند.

وی با اشاره به انجام مذاکرات دو جانبه با سید موسی خادمی استاندار لرستان، افزود: در مورد انتصاب مدیران غیر بومی با دکتر خادمی صحبت کردم و ایشان نیز با نظرات من هم عقیده بود. لذا باید به ایشان به‌ عنوان استاندار جدید لرستان فرصت داد چراکه معتقدم اگر ایشان بتواند در مقابل فشارها ایستادگی کند، می‌تواند موفق باشد.

هوشنگ بازوند معاون عمرانی خوب، اما استاندار … !

محمدرضا ملکشاهی راد، در خصوص عملکرد هوشنگ بازوند استاندار سابق لرستان و استاندار کرمانشاه، تصریح کرد: معتقدم بازوند در قامت یک معاون عمرانی، از توانایی خوبی برخوردار بود اما، در قامت یک استاندار نتوانست در مقابل فشارهای یک گروه سیاسی، ایستادگی کند.