با حکم پرویز فتاح؛
گروه: سیاسی
تاریخ: 18:56 :: 1397/12/14
یک لرستانی مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش های کمیته امداد کشور شد

با حکم پرویز فتاح، یک لرستانی مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش های کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور شد.

به گزارش شاپورخواست، طی حکمی، «فرامرز بهاروند» مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش های کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کشور شد.

بر اساس این گزارش، با حکم پرویز فتاح، فرامرز بهاروند به عنوان مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش های کمیته امداد منصوب و معرفی شد.

در حکم صادره آمده است:

جناب آقای فرامرز بهاروند

با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص، تجربیات ارزنده و بنا به پیشنهاد رئیس مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش، به موجب این ابلاغ جنابعالی را به مدت دو سال به عنوان مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌ها در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) منصوب می‌نمایم.

نهادی که براساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام (ره) مروج فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی، با حفظ عزت و کرامت انسانی نیازمندان است.

براین اساس انتظار می‌رود با بازشناسی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه ارزشی، انقلابی و جهادی، با استفاده بهینه از منابع و اجتناب از هرگونه اسراف و تجمل‌گرایی، با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق اهداف عالیه امداد گام‌های اساسی بردارید.

امید است تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمت‌گزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری فراهم گردد.

گفتنی است بهاروند، متولد خرم آباد در استان لرستان است.

انتهای پیام/

امین ساکی