مدیرکل ورزش و جوانان همدان:
گروه: ورزشی
تاریخ: 19:19 :: 1397/12/14
کارمندان اداره کل ورزش و جوانان استعفا کرده اند

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: همه کارکنان این اداره کل از سمت های خود استعفا کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری شاپورخواست، مدیرکل ورزش و جوانان همدان، گفت: طبق وعده خروج کارکنان دستگاه ورزش استان همدان از هیئت‌های ورزشی هم‌اکنون ۹۹ درصد خروج کارکنان ما از هیئت‌های ورزشی انجام‌شده و تنها موضوعی که باقی‌مانده بحث ریاست هیئت نجات غریق و غواصی استان همدان بوده که رئیس هیئت استعفای خود را داده و فدراسیون با استعفای وی مخالف کرده و دلیل خود را این‌چنین عنوان کرده که ما تازه مجمع برگزار کرده‌ایم و از عملکرد رئیس هیئت خود نیز رضایت داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه در بحث مجامع انتخابات شخص رئیس را تعیین می‌کند، گفت: فدراسیون علی‌رغم اینکه رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان تمایلی به ماندن نداشت و استعفای خود را تقدیم کرده بود اما با استعفای وی مخالفت کرد و سیروس سوریان تنها کارمند ما خواهد بود که در هیئت‌های ورزشی فعالیت دارد.

جهانشیر خاطرنشان کرد: اما دیگر کارمندان دستگاه ورزش بدون استثنا همه استعفا داده‌اند و هیچ بحثی در این موضوع دیگر نخواهیم داشت.

وی با اشاره به دیگر وعده دستگاه ورزش در تأسیس اداره شهرستان بیان کرد: تمام اقدامات را انجام داده و شاکله اصلی اداره شهرستان همدان را مشخص کرده‌ایم و همین روزها نیز اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان تأسیس خواهد شد.