شاپورخواست گزارش می‌دهد؛
گروه: اجتماعی
تاریخ: 14:59 :: 1397/11/17
جزئیات تازه از حادثه تیراندازی بامداد امروز در خرم‌آباد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: از ساعات اولیه حادثه تیراندازی بامداد امروز تاکنون، سه تیم مظنون توسط عوامل انتظامی دستگیر شده‌اند.

به گزارش شاپورخواست، سرهنگ رضا شیراوژن معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان، گفت: از ساعات اولیه حادثه تیراندازی در پمپ بنزین منطقه دره گرم خرم‌آباد تاکنون، عوامل ۳ تیم مظنون توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

سرباز نجم الدین باوی شهید شد، ستوان جابر بیرانوند در کما است

وی، ادامه داد: متاسفانه در حادثه بامداد امروز، سرباز وظیفه «نجم الدین باوی» اهل استان خوزستان به شهادت رسید و ستوان «جابر بیرانوند» نیز مجروح شد که این افسر پایور در حال حاضر در وضعیت کما به سر می‌برد.

شیراوژن تصریح کرد: اقدامات لازم جهت شناسایی عوامل این اقدام کور ادامه دارد و امیدواریم در بازجویی های کارشناسی و فنی، عامل اصلی این حادثه را شناسایی کرده و تحویل مقامات قضایی دهیم.

تیراندازی افراد ناشناس به خودرو پلیس در خرم‌آباد مشابه حادثه ماهشهر است

این در حالی است که حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در این رابطه به موج، گفت: برآورد اولیه ما این است که حادثه بامداد امروز شباهت به حادثه تیراندازی در بندر ماهشهر و بندر امام دارد، لکن اظهارنظر دقیق نیازمند بررسی کارشناسی است.

جزئیات بیشتر را در اینجا بخوانید

گفتنی است بامداد امروز، دو سرنشین یک خودرو با تیراندازی به خودرو پلیس و یک خودرو سوخت رسان در محوطه  پمپ بنزینی در خرم‌آباد، یک سرباز وظیفه را شهید و یک افسر انتظامی را مجروح کردند.