معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان:
تاریخ: 9:33 :: 1397/01/26
تیم کشتی آزاد دانش‌آموزی لرستان به مسابقات جهانی مراکش اعزام می‌شود

فرید بهرامی، از اعزام تیم کشتی آزاد دانش‌آموزی لرستان به مسابقات جهانی مراکش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاپورخواست به نقل از ایسنا؛ معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌ و پرورش لرستان و سرپرست تیم کشتی آزاد دانش‌آموزی ایران، اعزامی به رقابت‌های جهانی گفت: یکی از امیدهای قهرمانی این پیکارها هستیم.

فرید بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: در حال حاضر اردوی مشترک تیم کشتی آزاد دانش‌آموزی ایران با تیم ملی نوجوانان در خانه کشتی تهران برپا و تا ۲۴ فروردین ادامه داشت و مرحله آخر اردو از چهارم تا هشتم اردیبهشت در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به قهرمانی تیم کشتی آزاد لرستان در رقابت‌های سال پیش دانش‌آموزی کشور، تصریح کرد: به همین دلیل تیم لرستان به رقابت‌های جهانی مراکش اعزام می‌شود.

تیم کشتی آزاد دانش‌آموزی ایران ۱۱ اردیبهشت به مراکش می‌رود

بهرامی با اشاره به اینکه یازدهم اردیبهشت به مراکش می‌رویم، افزود: این پیکارها در ۱۰ وزن برگزار می‌شود و با توجه به نفراتی که داریم، یکی از امیدهای قهرمانی هستیم.

سرپرست تیم کشتی دانش‌آموزی ایران یادآور شد: احد کرمی از لرستان سرمربی و تقی داداشی از قهرمانان سابق آسیا مربی این تیم هستند.

وی تأکید کرد: هدف ما از حضور در این رقابت فقط کسب نتیجه نیست و به دنبال پشتوانه‌سازی و کسب تجربه دانش‌آموزان برای سال‌های آینده هستیم.