گروه: فرهنگی
تاریخ: 18:20 :: 1398/01/17
بهاره شفیعی سروستانی درگذشت

رئیس حوزه هنری استان فارس از درگذشت بهاره شفیعی سروستانی معاون سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان بر اثر گازگرفتگی خبر داد.

محمد کرم الهی رئیس حوزه هنری فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار شاپورخواست، از درگذشت بهاره شفیعی سروستانی معاون فرهنگی سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد این استان خبر داد.

کرم الهی، گفت: سرکار خانم بهاره شفیعی سروستانی معاون سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده است.

رئیس حوزه هنری فارس، افزود: متاسفانه پیکر این هنرمند و مدیر فرهنگی استان، یک روز پس از مرگ خاموش، در منزل شخصی اش کشف شده است.

سروستانی در استان های لرستان و فارس کارهای ارزنده ای انجام داده بود

سروستانی متولد ۱۳۵۶ در شیراز و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر تهران بود. وی در سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس را بر عهده داشت و سابقه کارگردانی و اجرای نمایش‌هایی همچون «جن‌زدگان»، «زمین» در استان لرستان، نگارش مجموعه تلویزیونی «کسوف»، تدریس رشته نمایش در دانشکده‌های هنر و خبر فارس، چاپ و انتشار کتاب «کوتوله‌ها و سه نمایش همراه» و … را در کارنامه هنری و اجرایی خود داشت.

خبرگزاری موج، درگذشت این هنرمند ارزنده را به خانواده ایشان و جامعه هنری کشور تسلیت می گوید.