به دنبال کاهش سطح هوشیاری؛
تاریخ: 17:27 :: 1396/12/22
آیت الله عباسعلی صادقی در بیمارستان بستری شد

آیت الله عباسعلی صادقی به دلیل کاهش سطح هوشیاری در بیمارستان شفا خرم آباد بستری شد.

به گزارش شاپورخواست، صبح امروز، آیت الله عباسعلی صادقی رئیس حوزه کمالیه خرم آباد به دلیل بروز مشکلات مغزی و کاهش سطح هوشیاری، در بخش ICU بیمارستان شفا خرم‌آباد بستری شد.

این در حالی است که آیت الله صادقی ابتدا در بخش CCU بیمارستان بستری و پس از انجام برآوردها و اقدامات درمانی اولیه، با تشخیص یک تیم پزشکی ۷ نفره، به بخش ICU منتقل شد.

به گفته یکی از مدیران بیمارستان شفا، دکتر طهماسبی، دکتر کاظمی و دکتر صادقی ۳ عضو تیم پزشکی ۷ نفره‌ای هستند که وضعیت درمان آیت الله صادقی را پیگیری می‌کنند.

آیت الله میرعمادی در راس هیاتی به عیادت آیت الله صادقی رفت

بر اساس این گزارش، به دنبال بروز این اتفاق، صبح امروز حضرت آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در راس هیاتی با حضور در بیمارستان شفا خرم‌آباد، ضمن عیادت از آیت الله صادقی، از نزدیک در جریان امور درمانی ایشان قرار گرفتند و برای این عالم مجاهد و وارسته آرزوی سلامتی و طول عمر کردند.

گفتنی است آیت الله شیخ عباسعلی صادقی متولد ۱۳۰۴ در اصفهان، از شاگردان حضرت امام خمینی(ره) و از مبارزین دوران انقلاب است که پس از عزیمت به لرستان، مسوولیت‌هایی همچون تشکیل کمیته انقلاب در لرستان، حاکم شرع خرم‌آباد، امام جمعه موقت خرم‌آباد و ریاست حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد را برعهده داشته‌اند.

تحریریه پایگاه خبری شاپورخواست، برای آیت الله صادقی آرزوی شفای عاجل و طول عمر با عزت دارد.